2012. szeptember 10., hétfő

Egy nagy álom vált valóra: irány BALI!:)

Mentawai után, nem sok időm volt, hogy elérjem a csatlakozást Denpasarba. Már hozzászoktam, hogyha eltervezek valamit, mindig kell egy nagy adag szerencse, hogy meg is valósuljon. Hajnalban Zaza kidobott a reptérre, ahol újabb meglepetések vártak. 
Az első problémát a repjegy módosítása okozta. Ugyebár, indulás előtt ki kellett nyomtatni a beszállókártyát, na de mi van akkor, ha a nyomtatandó verzióban a régi dátum szerepel?! Egyszerűen a rendszerük nem tudta kezelni a változtatást. Nem akartam elhinni. A biztonság kedvéért minden levelezést magammal vittem a reptérre, ami nagyon jól jött! Kb. 40 perc alatt (!!!) sikerült találnom valakit, aki újabb súlyos percek elteltével tudott valamit intézni. Már kezdtem kicsit aggódni, mert bőven a boarding time határát súroltuk, mikor úgy döntöttem, megér nekem Rp 250 000, hogy rövidre zárjuk az ügyet, és már egy teremmel beljebb voltam. Rohantam a 2-es kapuhoz, ahol nem engedtek tovább. Egyszerűen nem tudták elmondani az okát. Hát ez király - gondoltam magamban - hogy lehet az, hogy egy nemzetközi reptéren nem tudnak angolul?! Átirányítottak egy dél-afrikai szörfös brigádhoz, akik szintén ki voltak akadva.  Aztán valami csoda folytán a monitor életre kelt, és minden értelmet nyert.


Jahh, hogy 2,5 órás késésben van az előző járat?! és vajon a mienk mennyit fog késni? Próbáltam pozitívan felfogni a dolgot, végül is mindegy hol töltöm a 3 órás várakozási/átszállási időt, itt vagy Jakartában. Mondanom se kell, az a maradék félóra Jakartában igazi Tour de France volt a terminálok között.  

A repülőút során csodákat lehetett látni, nem tudtam betelni velük. Mindig volt valami érdekes, ami felkeltette az érdeklődésem. Nem mindennapi tájakon keltünk keresztül, például az ezer szigetek Jakarta körül, vagy a hatalmas vulkánlánc Jáva szigetén. Egyszerűen felejthetetlen látvány nyújtottak.

Thousand islands


Vulkánok Yogyakarta környékén
  
Egész napom utazással telt. Pont naplementében érkeztem meg Balira, ahol Jade és Cathleen vártak a reptéren. Meglepetésemre nem Jade nagybácsikájánál szálltunk meg, hanem egy hotelben, ingyen! Elsőre kicsit értetlenkedtem, mikor kedves orvos nagybácsi kitörő örömmel fogadott, és mindenkinek bemutatott a környéken, mint egy régi európai ismerőst. Elég mókás volt. Ekkora mákot!:)

Elmondani se tudom, mennyire boldog voltam, mikor kiderült a hotelben van melegvíz! Közel másfél hónap után ez az apróság a világ legboldogabb emberévé tett! 

Az este elég pörgősre sikerült. A padangi hétköznapokból nagyon jól esett kimozdulni kicsit. Megismertem Denpasar kínai negyedét, és egy fantasztikus vacsora után körbenéztünk Kota beach-en. Majd felfedeztük az éjszakai életet a Sky Garden-ben. Európaiként szinte minden ingyen volt, nemcsak a belépés, hanem a koktél is! A welcome drink-et félpercenként hozták. Eléggé szimpatikus a hely, csak ajánlani tudom!:) 

Egy este Denpasarban


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése